Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El vot en contra del regidor de Calvià Sí que es Pot impedeix tirar endavant la proposta
En contra del que es preveia, els pressupostos de l’Ajuntament de Calvià no s’han aprovat. Això perquè el regidor de Calvià Sí que es Pot hi ha votat en contra. Un canvi en el sentit de vot, ja que havia anunciat que s’abstindria. Davant aquest escenari del PSOE no ha tengut els vots suficients per aprovar els pressuposts.
Així les coses de moment queden bloquejats els comptes de més de 92 milions d’euros. La decisió del regidor de Calvià Sí que Es Pot, Fernando Alcaraz, ha indignat al batle del municipi Alfonso Rodríguez.
La proposta de pressupostos municipals ha obtingut 12 vots a favor -els de PSOE i ESQUERRA OBERTA de Calvià- i 13 en contra: els del PP, Ciutadans i el regidor de Calvià SÍ QUE ES POT, Fernando Alcàraz que, recordem, va ser expulsat de l’equip de govern fa uns mesos.
Tot i les tensions amb l’equip de govern, Alcaràz s’havia compromès a abstenir-se perquè així els comptes municipals poguessin tirar endavant. Ara manté però que, tot i que hi ha àrees, en les quals està d’acord amb els pressupostos, però insisteix que l’equip de govern no ha tingut voluntat de consensuar els comptes. I ha mostrat públicament les seves discrepàncies amb el batle.
Alcaraz critica que no ha tengut veu en la negociació de partides rellevants com la de l’empresa municipal dels residus i l’aigua -Calvià 2.000- i rebutja altres partides com els 300.000 euros per actuacions de l’Smart City Calvià.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi