Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Ajuntament ha presentat el projecte de reurbanització del solar situat davant el teatre Principal
Una plaça que vol ser també una sala d’espectacles a l’aire lliure. Així ha plantejat l’Ajuntament d’Inca el projecte d’urbanització del solar que hi ha davant del teatre Principal i que serà una realitat a mitjans de l’any que ve. La idea inicial era esponjar una mica el barri, molt dens urbanísticament, i permetre una millor visió de l’edifici. Ara, però, l’espai tendrà una nova funció: esdevenir una sala a l’aire lliure.
La direcció del teatre afirma que l’espai que s’aconseguirà tendrà moltes possibilitats, ja que s’hi podran fer espectacles de circ i cicles de música a l’aire lliure, entre d’altres.
A part de construir la plaça, també s’intervendrà als carrers del voltant, que seran reurbanitzats per pacificar-ne el trànsit. El cost global del projecte és d’un milió i mig d’euros, la meitat del qual es finançarà a través del Consorci Borsa d’Allotjaments Turístics.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals