Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

S'ha celebrat un acte commemoratiu del 85è aniversari del Dia de Record a les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme davant l'Institut Ramon Llull
A la façana de l’Institut Ramon Llull de Palma, s’ha col·locat una placa amb 107 noms. Tots ells eren mestres a Palma, però varen ser depurats pel règim franquista. “L’any 1936 tot el cos docent d’Espanya va passar per un procés de depuració que cercava fer net l’escola, assolir una escola on els professors fossin adeptes al règim”, explica el professor d’història jubilat, Biel Amengual.
El col·lectiu docent va ser un dels més perseguits pel franquisme. Ara, gràcies a una investigació de l’exinspector d’Educació, Pere Carrió, es coneix la identitat dels mestres depurats. “Vaig fer aquesta investigació a partir de fitxes de l’Arxiu d’Inca”, diu Carrió. “Crec que és un tema que estava molt oblidat, ni els nostres pares ni els mateixos afectats en parlaven”, afegeix.
Per trencar el silenci, i l’oblit, l’Ajuntament ha col·locat una placa a l’Institut Ramon Llull de Palma, un dels més sancionats per les comissions depuradores. Un acte per fer memòria i homenatjar el cos docent.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys