Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La parròquia de la Concepció de Maó recupera aquesta decoració que, a Menorca, havia quedat relegada als betlems
La parròquia de la Concepció de Maó ja llueix l’aranya de neules nadalenques que pengen del sostre. Aquest petit temple maonès va ser pioner a recuperar aquesta decoració que, a Menorca, havia quedat relegada als betlems.
Gairebé una vintena de persones participen en el procés de col·locació. Damunt la cúpula, una persona estira de la corda, seguint les indicacions del capellà. La resta desenreden els fils. Han d’evitar que es rompin i que l’aranya quedi coixa. És un procediment de només un parell d’hores, però la tensió és màxima.
Una pluja de neules ingràvides que cada vegada atreu més visitants per admirar-la.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui