Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La parròquia de la Concepció de Maó recupera aquesta decoració que, a Menorca, havia quedat relegada als betlems
La parròquia de la Concepció de Maó ja llueix l’aranya de neules nadalenques que pengen del sostre. Aquest petit temple maonès va ser pioner a recuperar aquesta decoració que, a Menorca, havia quedat relegada als betlems.
Gairebé una vintena de persones participen en el procés de col·locació. Damunt la cúpula, una persona estira de la corda, seguint les indicacions del capellà. La resta desenreden els fils. Han d’evitar que es rompin i que l’aranya quedi coixa. És un procediment de només un parell d’hores, però la tensió és màxima.
Una pluja de neules ingràvides que cada vegada atreu més visitants per admirar-la.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals