Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Serà un establiment de 5 estrelles i s'alçarà a un solar de 5.000 metres quadrats a la zona de Santandria
82
Uns promotors bascos construiran el darrer hotel que es pot obrir a Ciutadella després que la moratòria va impedir atorgar-ne noves llicències. La costa sud del municipi tendrà un nou establiment de cinc estrelles, molt pròxim a la cala de Santandria. Disposarà de 50 habitacions, zona esportiva, spa i sales de reunions. S’alçarà de zero a un solar de cinc mil metres quadrats amb una inversió de 9 milions d’euros. El permís es trobava en tramitació quan es va aprovar la mesura autonòmica per frenar el creixement turístic.
No se com poden donar llinecies turistiques i jo que estic al altra cap de canto me la neguen. Que pasa que el qie paga mes te sa licencia? Vergonyos. Avam si no podem fer un pla una mica mes general i no discriminatori per ser al altra cap de canto.
Quina barbaritat. Menorca ja ha superat el topall de massificació. O es prenen mesures o això no hi ha qui ho pugui aguantar
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície