Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El lliurament de premis serà el pròxim 14 d'octubre
L’amenaça d’extinció que hi ha sobre la sargantana eivissenca és la temàtica de la quarta edició dels OD Art Awards i IbizArt Guide Awards 2021. Més de 40 artistes han presentat les seves obres. Escultures, pintures en diferents formats o fins i tot en suports audiovisuals formen les més de 40 obres presentades, algunes d’elles d’artistes molt coneguts a Eivissa. Diferents formes de plasmar l’amenaça d’extinció de la sargantana eivissenca.
Ja fa 4 anys que es van crear els OD Art Awards de la mà de Marc Rahola, fundador i CEO de OD Group, un apassionat de la música i l’art que aprofita els seus hotels per fer-hi galeries d’art.
El pròxim 14 d’octubre se celebrarà la gala de lliurament dels 3 primers guanyadors amb premis que oscil·len entre els 300 i els 1.500 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet