El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El programa impulsat per la Conselleria també preveu viatges a Aragó, Cantàbria o Astúries
Aprendre tècniques agrícoles d’altres pagesos d’arreu de l’Estat. Aquest és l’objectiu principal d’un programa impulsat pel Govern i que ja ha començat aquesta setmana. La primera aturada ha estat a Lleida.
Quaranta agriculturs mallorquins, menorquins i eivissencs s’han format durant 4 dies de les tècniques emprades a Lleida a l’hora de cultivar fruites i hortalisses. El grup balear, acompanyat pel conseller d’Agricultura Vicenç Vidal, ha tengut l’ocasió de visitar laboratoris biotecnològics i camps de llavors, alhora que rebien les explicacions i consells dels col·legues lleidatans, tot un referent de cultiu de fruites a tot l’Estat.
Amb la llibreta en la mà, els agricultors balears no perdien cap detall de les explicacions, sobretot les relacionades amb l’agricultura ecològica i el cooperativisme, de cada vegada més present al sector primari de les Illes.
El programa, impulsat per la Conselleria, també programa viatges de formació i intercanvi a altres regions agrícoles de l’Estat, com Aragó, Cantàbria o Astúries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits