Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Demanen sous que permetin viure dignament a les Illes
Que la vocació no paga el lloguer, ho tenen molt clar alguns dels monitors de la Creu Roja. Atenen les persones sense sostre i cobren 1.100 euros al mes. És el cas de na Natalia García, que és mare soltera i paga 500 euros d’escoleta i 500 més de lloguer.
Els socorristes de platges es troben en una situació similar. Nicolás Maita, un d’ells, explica que cobren 1.400 euros al mes, cosa que els obliga a compartir pis.
Durant uns minuts han entorpit el trànsit enfront de la seu de la Creu Roja a Eivissa. A banda d’un increment dels salaris, en sintonia amb el cost de la vida a les Illes, demanen tornar a la negociació. Protesten perquè l’entitat bloqueja l’acord col·lectiu i vol substituir el conveni propi per un d’estatal en què perden plusos i dies lliures.
Les concentracions es tornaran a repetir altres dies d’aquest mes amb l’objectiu de reclamar a la direcció que torni a negociar les seves condicions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat