Ampli dispositiu policial a l’Hospital de Son Espases
Falsa alarma, la Policia Nacional descarta la presència d'un home armat
A Barcelona avui s'han cancel.lat 73 vols per la vaga dels treballadors de terra
L’aeròdrom de Son Sant Joan visqué ahir una jornada complicada amb 7 cancel·lacions i retards generalitzats. Avui han continuat els retards, se n’han registrat fins a quinze i un vol d’Easy Jet que s’ha hagut de cancel·lar per motius tècnics. Tot indica que, de moment, la segona jornada de vaga del personal de terra al Prat de Barcelona no afecta la connectivitat de les Illes.
Avui alguns dels afectats per les 7 cancel·lacions d’ahir estan encara esperant poder sortir avui cap a casa.
Aquest cap de setmana s’haurien operat prop de 4.700 vols als 3 aeroports de les Illes i hi han transitat uns 723.000 passatgers.
A Barcelona, a hores d’ara, continuen els retards en els vols de fins a 8 hores acumulats des d’ahir. Les pluges de migdia varen fer que l’aeroport aturàs qualsevol activitat durant mitja hora i es varen haver de cancel·lar fins a 46 vols, més els 62 que ja estaven prevists per la vaga de treballadors de terra d’Ibèria. Més de 100 vols anul·lats en un sol dia i cinc més de desviats.
Les pluges sembla que no suposaran cap impediment però continua aixecada la vaga i ja estan anunciats una setentena de vols suspesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Falsa alarma, la Policia Nacional descarta la presència d'un home armat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada