Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Alterversió va renunciar als 2.000 euros d'ajut, que el PP denuncià com un presumpte tracte de favor municipal
La regidora d’Igualtat de Ciutadella, Fàtima Anglada, ha signat una resolució que atorga 2.000 euros de subvenció a una entitat de la qual és la secretària. El PP ha denunciat el presumpte tracte de favor i Anglada, que a més és la segona tinent batle de l’ajuntament, ha hagut de rectificar. L’entitat ha rebutjat l’ajut.
La regidoria d’Igualtat de Ciutadella va rebre dues peticions de subvenció d’entitats que fomenten la igualtat de gènere. Una la va presentar l’associació de pares d’una escoleta infantil i l’altra, l’entitat de la qual la regidora encara n’és secretària. Va ser aquesta darrera la beneficiària final de l’ajut. La mateixa regidora signà la resolució que proposava atorgar 2.000 euros a la seva associació, Alterversió. Advertida de l’error, després es va abstenir quan la Junta de Govern va ratificar l’acord, mentre que l’entitat afectada ha renunciat a l’ajut.
La postura del PP, que des de l’oposició denuncià el presumpte tracte de favor, ha precipitat els fets. Els populars acusen l’equip de govern de manca de transparència i reclamen que sigui més escrupolós a l’hora d’atorgar subvencions.
Alterversió, que desenvolupa la seva activitat en un local públic, ja havia rebut altres ajudes amb anterioritat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades