Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Durant tot el confinament, només havien pogut veure els familiars per videoconferències
La situació de la gent gran que viu a residències és una de les principals preocupacions de l’actual pandèmia de la Covid 19. El fet que no puguin rebre visites dels familiars és molt dur per a ells. La residència Cas Metge Rei de Santa Maria ha habilitat un espai de les seves instal·lacions perquè els puguin veure darrere un vidre i que així sigui més segur.
Durant aquests gairebé 50 dies de confinament, la gent gran que viu a la residència només ha pogut veure els seus familiars mitjançant videoconferències. Ahir, per primera vegada, na Maria i la seva germana Margalida ja van poder visitar d’aquesta manera tan diferent la seva mare Bàrbara, a qui abans de la declaració de l’estat d’alarma veien cada dia. “Ha estat una bona iniciativa”, diu na Maria.
L’estructura de les instal·lacions d’aquesta residència on fan feina 22 treballadors i hi viuen 42 usuaris ha fet que aquestes visites d’uns vint minuts es puguin realitzar assegurant la protecció dels residents. Entre visita i visita es fa net amb molta cura i la previsió és que cada dia es puguin fer una dotzena d’encontres amb els familiars mentre duri el confinament, encara que sigui darrere els vidres.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits