Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El Consell i l'Ajuntament des Castell fan feina per habilitar una línia d'ajuts de fins a 250.000 euros
La majoria dels vesins de la cala Sant Esteve, Cala Figuera i el Fonduco podrien tornar a casa després de Setmana Santa. Abans, però, caldrà resoldre amb caràcter d’urgència un problema de pes. És una roca de 78 tones, aquí, al Fonduco, que amenaça de caure. L’Ajuntament hi actuarà subsidiàriament per retirar-la. Es preveu que les feines s’executin en un termini de 8 a 10 dies des de l’inici de les feines. Per treure-la s’haurà d’importar material de la Península. L’actuació tindrà un cost de 39.000 euros Només després els vesins podran tornar a casa seva.
Mentrestant, els vesins podrien accedir a les cases des de la part de dalt a través d’unes escales. L’Ajuntament negocia amb la propietat la cessió de pas i l’ús d’uns terrenys per habilitar un pàrquing. Pel que fa a la cala Sant Esteve, els vesins podran tornar quan es faci una actuació a un solar que doni accés al camí amb seguretat. El propietari està predisposat a l’acord i vol començar les obres la setmana que ve.
El Consell i l’Ajuntament des Castell ja fan feina per habilitar una línia d’ajuts de fins a 250.000 euros per donar suport als vesins que hagin d’assumir obres de consolidació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital