Onze entitats han donat suport a la concentració convocada per Esquerra de Menorca i el PCE
Una seixantena de persones s’han concentrat aquest dissabte a la Plaça de l’Esplanada de Maó per demanar l’esbucament del monòlit construït pel règim franquista el 1939. L’acte, convocat per Esquerra de Menorca i el Partit Comunista d’Espanya, ha comptat amb el suport d’onze entitats: els sindicats STEI, UGT i Comissions Obreres, Podem Menorca, Més per Menorca i les agrupacions Ara Maó, Volem Sant Lluís, SOM Es Castell, l’Entesa de Ferreries, Junts per Lô i l’Entesa des Mercadal i Fornells. El Ministeri de Defensa ja ha dit que no l’esbucarà. Argumenta que compleix amb la legalitat vigent, després que se’n modificà l’escut i se’n canvià el lema. Els convocants, per la seva banda, insisteixen que ignora la pròpia legislació del Parlament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura