Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Acusen el batle, Rafa Ruiz, i també la regidora de Recursos Humans, Estefanía Torres, de no complir les seves promeses
L’últim ple de l’any a l’Ajuntament d’Eivissa ha estat complicat de seguir perquè prop d’una seixantena de treballadors del Consistori hi han protestat perquè s’igualin els seus sous amb els que reben els treballadors de la resta de municipis. Amb bombos, xiulets i botzines han fet que fossin difícils de sentir les intervencions dels membres de l’equip de Govern.
Concretament, acusen el batle, Rafa Ruiz, i també la regidora de recursos humans, Estefanía Torres, de “mentiders”, per no complir les promeses en la negociació de la Relació de Llocs de Feina de l’Ajuntament, que suposaria un increment del seu salari i que s’hauria de veure reflectit als pressupostos de l’any que ve.
A l’Ajuntament d’Eivissa, fan feina al voltant de 500 treballadors. La protesta ha estat convocada per Comissions Obreres, el Sindicat de Policies Municipals d’Espanya i la Central Sindical e Independent de Funcionaris.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui