Dels 300 clients desallotjats, 70 encara no han pogut tornar a les seves habitacions i han estat reallotjats en altres establiments
Matí de normalitat a l’Hotel Vibra Cala Tarida després de l’ensurt d’ahir horabaixa quan va haver-hi un aparatós incendi devora la bugaderia de l’establiment.
Dels 300 clients desallotjats, 70 encara no han pogut tornar a les seves habitacions i han estat reallotjats en altres establiments que la cadena hotelera té a la badia de Sant Antoni.
L’incendi va començar ahir a les 17.00 hores a la bugaderia de l’hotel. L’incendi va créixer ràpidament i va obligar a desallotjar tots els seus clients. A les 23.00 hores, la majoria dels hostes van poder tornar a la seva habitació excepte els del bloc afectat, una setantena de turistes que han estat reallotjats i que encara no han pogut accedir a les seves dependències.
Ara els clients reallotjats estan en espera del vistiplau dels bombers per poder accedir a les habitacions i agafar les seves pertinences. Encara es desconeix la causa de l’incendi.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge