Un grup d’una setantena de persones ha recorregut el “Camins de Formentera” acompanyats per l’historiador Santi Colomar i el filòleg Vicent Ferrer. Han descobert la història de llocs emblemàtics com ara la plaça de la Constitució de Sant Francesc, cap de Barbaria, Cala Saona, Sant Ferran i el port de la Savina. A través de textos literaris de Marià Villangómez i Josep Pla, entre d’altres, l’historiador i el filòleg han explicat part de la història de la pitiüsa del Sud en aquesta segona edició del projecte “Camins de Formentera”, organitzada per l’Obra Cultural Balear i el sindicat STEI.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.