Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Durant un parell de dies tendrem estones de sol, pujaran les temperatures màximes i vent feble
Cala Bona. Fotografia de Caterina Capó
88Encetam setmana amb ambient anticiclònic, però segurament a finals d’aquesta la situació canviarà de manera significativa.
De moment, per aquest dilluns tendrem cel destapat, amb qualque nigul alt i la temperatura diürna pujarà, i a l’interior de Mallorca podrà fregar els 20 ºC. El vent de llevant bufarà feble, fet que deixarà una situació marítima tranquil·la.
Aquest dimarts tornarem a tenir moltes estones de sol, malgrat que arribaran niguls i no descartam que a darrera hora pugui caure qualque ruixat aïllat; durant el dia també arribarà pols en suspensió, que encara serà present dimecres. La temperatura continuarà sense canvis, malgrat que aquesta pròxima nit no serà tan freda.
Dimecres i dijous tendrem un ambient variable, amb estones de sol, però també amb el pas de niguls mitjans i alts, i el cel estarà enterbolit. La temperatura continuarà sense canvis, i al centre del dia els valors es mouran entre els 16 i 19 ºC. El vent continuarà bufant feble i serà de direcció variable.
A partir de divendres, segurament hi haurà un canvi de temps i tornaran les pluges, amb un ambient més fred.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou