Encaram els pròxims dies d’una setmana de pont amb una previsió d’alta variabilitat. La dinàmica atmosfèrica suggereix l’arribada constant de fronts d’origen atlàntic, vinculats a diversos centres de baixes pressions que s’acostaran a la Península durant la setmana.
Aquesta situació, en termes generals, no sol afavorir grans acumulats de precipitació a les Illes, ja que aquests fronts solen arribar poc actius. És el que passarà també aquests dies vinents, ara bé, hi haurà moments de cel molt carregat i també moments en què podem haver de treure els paraigües, però sense esperar cap episodi important de pluges.
Dimecres 7
Cel ennigulat, amb algunes ullades de sol. No descartam, cap al capvespre, qualque brusca al sud de les Illes. Temperatures una mica més baixes. Vent molt fluix variable i mar molt tranquil·la.
Dijous 8
Cel més carregat, sobretot a partir de migdia. Possibilitat de qualque ploguda feble i local. Temperatures sense canvis rellevants i vent augmentant la seva intensitat durant el capvespre, del sud-oest.
Divendres 9
Cel pràcticament tapat, però de bell nou, sense esperar grans plogudes. Tot i això, podria ser el dia en què les precipitacions tenguin una afectació una mica més extensa. Temperatures sense grans canvis, mentre que el vent continuarà bufant del sud-oest moderat. La mar, més alterada.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina