Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'han cancel·lat milers de vols i ja hi ha, almanco, 19 morts
L’aeroport JFK de Nova York reprèn la seva activitat després de la cancel·lació de milers de vols. La “bomba cicló” que sacseja els Estats Units va produir nevades inusuals i vents que arribaren als 100 quilòmetres per hora.
Ja són almanco 19 els morts a causa de la tempesta polar. Per als pròxims dies, s’esperen encara vents forts i sensació tèrmica que pot arribar als 29 graus negatius.
Les autoritats demanen precaució a la població de la costa est i alerten que es produiran grans ones i que els vents poden provocar la caiguda d’arbres i talls del subministrament elèctric.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat