Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

La ciclista del Human Powered Health ha estat la més forta en la dura ascensió a Monport. Mavi Garcia ha acabat cinquena
El vent ha estat el clar protagonista del tercer Trofeu de la Challenge, amb sortida a Binissalem. Gairebé des del començament ha provocat els sempre temuts ventalls. I en un d’aquests, concretament en el tercer grup, ha quedat ressagada Mavi Garcia.
Fent mostra d’un gran potencial, i amb l’ajuda en el tram final de Mireia Benito, Mavi ha aconseguit contactar amb el grup davanter. Aquí hi campava amb fermesa Iurani Blanco, l’altra mallorquina en lliça en el dia d’avui, amb el clar objectiu d’ajudar Thalita de Jong a gastar poc. Dos fets que resultarien definitius a l’hora d’encarar el tram final. El duríssim ascens a la urbanització de Monport. Allà, Cedrine Kerbaol ha estat la primera a intentar-ho. Tal vegada, massa prest.
Mavi dossificava. Però a l’hora de la veritat, no ha tengut força suficient. Tal vegada, per l’esforç fet durant els ventalls; i també per la gran etapa d’ahir. Tot el contrari que De Jong. La més forta en la dura ascensió a Monport. A mitjan pujada ha agafat les regnes, i quan ha visitat la línia de meta ha llençat un atac demolidor.
Una victòria exuberant i merescuda. Que la deixa amb un somriure. Mavi Garcia, tot i el desgast d’avui, també acaba contenta: té força a les cames per afrontar un 2025 il·lusionant.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions