El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La ciclista del Human Powered Health ha estat la més forta en la dura ascensió a Monport. Mavi Garcia ha acabat cinquena
El vent ha estat el clar protagonista del tercer Trofeu de la Challenge, amb sortida a Binissalem. Gairebé des del començament ha provocat els sempre temuts ventalls. I en un d’aquests, concretament en el tercer grup, ha quedat ressagada Mavi Garcia.
Fent mostra d’un gran potencial, i amb l’ajuda en el tram final de Mireia Benito, Mavi ha aconseguit contactar amb el grup davanter. Aquí hi campava amb fermesa Iurani Blanco, l’altra mallorquina en lliça en el dia d’avui, amb el clar objectiu d’ajudar Thalita de Jong a gastar poc. Dos fets que resultarien definitius a l’hora d’encarar el tram final. El duríssim ascens a la urbanització de Monport. Allà, Cedrine Kerbaol ha estat la primera a intentar-ho. Tal vegada, massa prest.
Mavi dossificava. Però a l’hora de la veritat, no ha tengut força suficient. Tal vegada, per l’esforç fet durant els ventalls; i també per la gran etapa d’ahir. Tot el contrari que De Jong. La més forta en la dura ascensió a Monport. A mitjan pujada ha agafat les regnes, i quan ha visitat la línia de meta ha llençat un atac demolidor.
Una victòria exuberant i merescuda. Que la deixa amb un somriure. Mavi Garcia, tot i el desgast d’avui, també acaba contenta: té força a les cames per afrontar un 2025 il·lusionant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits