L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Una quarta treballadora dona positiu al geriàtric des Mercadal
Salut ha confirmat diumenge migdia 5 casos més de coronavirus, un d’ells es troba ingressat a l’UCI de l’hospital Mateu Orfila, un altre a planta i tres més que reben atenció a domicili. Però IB3 Menorca ha pogut confirmar a primera hora del capvespre que una sisena persona hauria donat positiu. Es tracta d’una treballadora del geriàtric des Mercadal, que els primeres proves de la setmana passada va donar negatiu però aquesta setmana ha manifestat símptomes.
En total Menorca acumula un total de 81 contagiats. En aquests moments hi ha 17 ingressats a l’hospital, 10 dels quals es troben a l’Unitat de Cures Intensives. Aquest diumenge s’han donat 4 noves altes i l’acumulat de mort continua en 4.
L’elevat número de pacients amb covid-19 ingressats a l’UCI fa que s’emprin molt equips sanitaris de protecció per als professionals i ara mateix l’estoc de bates impermeables és més baix que el guants, mascaretes i ulleres. Per aquest motiu, i de manera preventiva, l’Àrea de Salut de Menorca fa una crida a les empreses que puguin tenir aquest tipus de bates perquè les cedeixin.
Està previst que a partir de dilluns, les empreses de calçat i altres col·laboradors comencin a confeccionar aquest tipus de bates impermeables.
Dilluns també està previst fer les proves a 21 residents i 12 treballadors del Geriàtric de Ciutadella, aquells que van tenir contacte amb la treballadora que va donar positiu.
Les últimes dades del covid-19 a Balears: 1.293 casos positius (22 més que ahir) i 75 morts
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues