L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'agressió va tenir lloc, suposadament, a finals d'agost
Una companya de feina va denunciar el presumpte agressor sexual de la residència de la Bonanova, a Palma. El jove de 27 anys ja es troba en presó provisional acusat d’haver abusat sexualment d’una dona de 90 anys. Els fets s’haurien produït a finals d’agost, però no s’han conegut fins la setmana passada.
El dimarts 3 de setembre la direcció de la residència de la Bonanova rep l’alerta, per part del personal, que una dona de noranta anys amb fort grau de dependència podria haver patit una agressió sexual a mans d’un cuidador.
Aquell mateix dia, la direcció té una entrevista amb el suposat agressor, que a poc a poc confirma les sospites.
Una vegada feta l’entrevista, se li obre un expedient sancionador greu al presumpte agressor, que és apartat del centre. Fins dijous, la direcció del centre no aconsegueix contactar amb la família. Una vegada assabentats dels fets, l’IMAS els posa a disposició de la Fiscalia i la Policia Nacional i els denuncia l’endemà. L’agressió va tenir lloc, suposadament, entre el 28 i el 29 d’agost. La treballadora que ho va denunciar, però, va esperar uns dies per la dificultat de contar una situació com aquesta.
El suposat agressor és en presó provisional sense fiança des de dissabte i l’IMAS assegura que es personaran com a causa particular al judici. A més, reclamen una llei de protecció a la gent gran que inclogui, per exemple, un recull de delictes dels treballadors.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues