Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Diverses forces polítiques s'han sumat a l'acord impulsat per Joves de Mallorca per la Llengua
Una trentena d’ajuntaments de Mallorca s’han compromès que, com a mínim, la meitat de les actuacions de les seves festes siguin en català. Una iniciativa impulsada per Joves de Mallorca per la Llengua. L’entitat ha oferit aquest acord a totes les forces polítiques amb responsabilitat de govern municipal o, bé damunt les festes. Prop d’una desena de partits han signat l’acord.
L’objectiu és garantir al jovent l’accés a una cultura de qualitat i en la llengua pròpia. Aquest compromís es començarà a treballar aquest estiu en alguns municipis, i haurà de ser plenament efectiu a partir de les revetles de l’any que ve.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou