Es tracta d'una activitat que pretén atraure nous professionals a l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera
Atreure nous professionals al sector sanitari. És un dels objectius de la visita que han realitzat a l’Hospital Can Misses una trentena d’alumnes de l’Institut de Quartó de Portmany i del Col·legi Nostra Senyora de la Consolació.
Alumnes en edat de decidir què volen estudiar, s’han posat a la pell dels sanitaris i han vist la importància de les professions relacionades amb aquest món.
Els alumnes s’han repartit en quatre grups per conèixer els serveis d’Urgències, Rehabilitació, Radiologia i Laboratori i les diferents oportunitats laborals a cada una d’aquestes àrees.
Han practicat reanimació cardiopulmonar a Urgències i electroteràpia al servei de Rehabilitació. Són alumnes de l’àrea Científica i Ciències experimentals, que han de decidir el seu futur professional, de fet molts ja ho tenen més o menys clar.
Activitat que busca atraure nous professionals al món sanitari, segons ha explicat Cristina Fernández Borrás, supervisora del Àrea de Formació i Projectes de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses