Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Nou-centes persones han format part de la rua de Carnaval d'enguany
Finalment, aquest dissabte s’ha celebrat la rua de Carnaval d’Eivissa que es va ajornar per mor del mal temps. En total, hi han participat 30 comparses formades per 900 persones. A la rua hem pogut veure superherois, un grup de lleons o tortugues careta, que normalment naveguen per aigües pitiüses i avui, també, pels carrers de la ciutat.
La desfilada ha començat al port d’Eivissa i ha acabat al passeig Vara de Rey, on s’ha preparat una torrada popular per a 800 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles