Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Són imatges de gran format exposades al passeig del Port de Sant Miquel
El passeig del Port de Sant Miquel llueix des d’avui i fins al 30 de setembre l’exposició “Illa Blava”. Una trentena de fotografies submarines que mostren la riquesa del fons marí de l’illa d’Eivissa.
Una visió retratada per 5 fotògrafs de l’associació Es Blau, que destaca la importància del fons marí a través de la fotografia.
Són concretament 29 imatges de gran format del fons marí de diversos indrets d’Eivissa, punts importants del busseig com la plataforma mariana o el Don Pedro. Fotografies que reivindiquen el busseig a les Pitiüses.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes