Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Un miler de nins col·laboraran aquest estiu a netejar el litoral
Llosques, envasos, i bocins de plàstic és el que més han trobat avui dematí els alumnes de l’escola d’estiu de vela del club nàutic de s’Arenal, que han fet netes les platges de Son Verí i Cala Blava.
Una iniciativa per mostrar als menuts la importància de no embrutar el litoral. L’ensenyament té, a més, un valor afegit en el cas d’aquests nins que mantenen una relació tan estreta amb la mar.
El regatista mallorquí Hugo Ramón ha participat en aquesta jornada de neteja, per explicar la seva experiència navegant arreu del món i com la brutor a la mar pot fer perillar la navegació i, fins i tot, aniquilar la fauna marina.
Aquest estiu, devers un miler de nins i nines de les Illes participaran d’aquesta activitat, organitzada per Coca-Cola, i que farà netes una trentena de platges de Mallorca, Menorca i Eivissa.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç