Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Millorar les habilitats comunicatives, treballar la participació social i promoure la feina en equip són algunes de les activitats que es treballen, però no les úniques
Millora l’estat d’ànim, redueix l’estrès i l’ansietat i estimula també les interaccions socials. Són alguns dels beneficis de les teràpies assistides amb cans per a gent gran. A Llucmajor s’hi ha duit a terme aquests mesos una experiència pilot amb uns resultats molt favorables per als seus usuaris.
Ara fa uns mesos que una trentena de persones que tenen més de 60 anys del Centre de Promoció de l’Autonomia Personal Can Clar de Llucmajor gaudeixen cada quinze dies d’aquesta activitat amb cans.
Millorar les habilitats comunicatives, treballar la participació social i promoure la feina en equip són algunes de les activitats que es treballen, però no les úniques.
Un pla pilot que aviat s’estendrà a altres centres de l’illa.
La iniciativa forma part del projecte d’intervenció assistida per a persones autònomes engegat per l’IMAS.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern