Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La manifestació es convocà ahir de forma urgent després de l'accident que hi hagué a la carretera de Manacor
Concentració a Palma contra les galeres, després de l’accident registrat al carrer de Manacor de Palma. A les portes de l’Ajuntament, una trentena de persones ha reclamat a aquesta institució que prohibeixi la circulació de galeres, pel perill que suposen tant per als ciutadans com per als animals. En aquest sentit, demanen a Cort que recuperi la idea de substituir-les per galeres elèctriques.
La concentració es va convocar ahir de manera urgent, poc després de registrar-se un nou accident amb una calessa, al transitat carrer de Manacor de Palma. Segons la Policia Local, la calessa va bolcar després de xocar contra un vehicle. El cavall es va desenganxar del carro i sortí desbocat.
L’animal va recórrer més d’un quilòmetre i va danyar vuit cotxes. No aconseguiren aturar-lo fins a la rotonda de Can Blau. El conductor de la calessa va ser traslladat a l’hospital per ferides a una cama. La policia ha obert una investigació per esclarir què ha passat i si l’animal ha patit algun tipus de maltractament.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció