Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Es calcula que a Menorca 700 persones es podran adherir al decret de regularització impulsat pel Govern d'Espanya
A Maó, una trentena de persones han acudit a la reunió informativa sobre com regular els migrants convocada pel PSOE.
És la tercera xerrada informativa que fa el partit després de visitar Mallorca i Eivissa. Es calcula que a Menorca aquest decret afectarà almenys 700 persones.
A la reunió s’han tractat temes com la importància de saber què és un tràmit gratuït per evitar possibles estafes, els terminis que s’estan seguint o qui pot optar a la regularització.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar