Una veïnada de l’urbanització de Son Gallard, prop de l’hospital Son Llàtzer, a Palma, denuncia un vessament d’aigües residuals al seu solar. Explica que fa temps que pateixen aquest problema que també afecta altres dos veïnats. Ja fa set vegades que passa. El vessament, diuen els afectats, ve causat per una canonada de transvasament d’aigua d’una depuradora de Palma cap a Sant Jordi, que sovint es romp; estan a l’espera de l’arribada de tècnics d’Emaya. Pel moment, els Bombers de Palma hi fan feina per extreure tota l’aigua que ja inunda part del seu terreny.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa