Logo IB3N
X

Una vintena de persones, enxampades in fraganti en una festa il·legal al polígon de Son Rossinyol

Els agents varen aixecar diverses actes per possessió de substàncies estupefaents i es varen fer propostes de sanció a gent que no duia la mascareta

31/10/2020

Una vintena de persones, enxampades in fraganti en una festa il·legal al polígon de Son Rossinyol

157

Agents de la Policia Nacional han detectat aquest passat dijous una presumpta festa il·legal amb una vintena de persones en un conegut local del polígon de Son Rossinyol de Palma. Segons ha informat la Policia aquest dissabte, els fets van ocórrer la tarda d’aquest passat dijous, quan gràcies a la col·laboració ciutadana, es va localitzar l’esmentada festa. Durant la intervenció, els agents varen aixecar diverses actes per possessió de substàncies estupefaents i es varen fer propostes de sanció perquè hi havia persones que no duien la mascareta.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella