La Policia Nacional desallotja l’acampada de la Puerta del Sol
En una intervenció sense incidents importants, tret de la detenció de dues persones per resistència a l'autoritat
Estudien emprendre accions legals contra l'Ajuntament de Palma pel desallotjament de l'acampada
Una vintena de persones han passat la nit, al ras, a la plaça d'Espanya de Palma. Foto Caterina Veny - IB3 Ràdio
26Una vintena de persones han tornat a passar la nit a la plaça d’Espanya de Palma, als peus de l’estàtua de Jaume I. Ho han fet al ras, sense tendes de campanya ni cap element més que cartons, flassades i sacs de dormir.

Foto Caterina Veny
La policia local de Palma va desallotjar els membres de l’acampada i un operatiu d’Emaya va retirar totes les tendes de campanya que estaven instal·lades en aquest punt de la ciutat. Els acampats cerquen ara, segons asseguren, la millor via per emprendre accions jurídiques col·lectives, perquè consideren que l’Ajuntament de Palma va desallotjar el campament de manera il·legal i sense respectar el dret a reunió dels seus participants. També han posat de manifest que continuaran les mobilitzacions i fan una crida a participar aquest diumenge en una assemblea prèvia a la vaga.
En una intervenció sense incidents importants, tret de la detenció de dues persones per resistència a l'autoritat
L'Institut de Medicina Legal ha finalitzat 69 autòpsies, mentre continuen les tasques al lloc de l'accident
Els designats rebran durant els pròxims dies la notificació que els comunicarà si han estat elegits per formar part d'una mesa electoral