Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Hi ha hagut també mostres de solidaritat amb les víctimes de les inundacions. Qualcuna paradeta ha recaptat doblers per entregar als damnificats, i l'ajuntament de Capdepera ha suspès els actes protocol·laris amb les autoritats, i tampoc se celebraran els focs artificials
Cuinada amb ceba, prebe i tomàtiga, així és com normalment es fa a la majoria de les cases mallorquines la llampuga, però avui tots els que s’han atracat a la fira han descobert una vintena de receptes diferents.
Les mans carregades de platets per degustar-les i no sabrien amb quina quedar-s’hi.
Els cuiners de 21 establiments han preparat 17.500 racions amb 3 tones de llampuga. L’han combinat amb macarrons, formatge, feta croqueta o hamburguesa i fusionada amb altres plats orientals.
Si el peix és un dels menjars manco preferits dels nins, avui l’han degustat i els ha agradat, això sí, barrejada amb fideus o arròs.
La fira, que enguany celebra l’edició número 17 promou aquest peix blau, molt preuat a Mallorca i que fins a finals de novembre capturaran els pescadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa