Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Celebrades del 18 d'abril al 19 de maig, l'objectiu és potenciar el producte local agrícola i de ramaderia i pesca illenques
Comencen les Jornades Gastronòmiques de Primavera. Ho faran el 18 d’abril i fins al 19 de maig. Una vintena de restaurants de tots els municipis de l’illa d’Eivissa participen amb menús de 25 i 40 euros. Menjars el·laborats amb productes exclusivament eivissencs.
A més, es faran visites i tallers a bodegues, finques hortícoles, trulls d’oli, ruscos d’abelles i també d’herbes eivissenques, per veure de primera mà d’on surten els productes que després es podran tastar als restaurants que participen en aquestes jornades.
L’objectiu és potenciar el producte local agrícola i de ramaderia i pesca illenques. Tota la informació es pot trobar a www.saborsdeivissa.es.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge