Els funcionaris de les illes petites cobren 12 euros més que els de Mallorca, mentre que els de La Gomera en cobren 426 més que els de Tenerife
Amb el símbol del plàtan, una vintena de treballadors públics de Menorca han reivindicat l’equiparació dels seus sous amb els que cobren els funcionaris de Canàries. Han recordat que juntament amb Eivissa i Formentera, Menorca pateix un greuge major per la doble insularitat. Han posat d’exemple un treballador públic de La Gomera, que cobra 426 euros més de plus mensual respecte d’un de Tenerife, envers un funcionari de les illes petites de les Balears, que només en cobra 12 més que un de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura