Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
L'oposició no veu clar que els eivissencs viatgin amb els seus vehicles sense limitacions i puguin saturar l'illa els caps de setmana
I a la pitiüsa del sud s’ha aprovat per unanimitat una proposta de Gent per Formentera perquè s’augmentin els controls i el nombre d’inspeccions als concessionaris de platja. Aquest estiu s’han detectat incompliments dels plecs pel que fa a la reserva de lots de gandules, la imposició de consumicions mínimes o la distància mínima a la línia de mar. L’oposició de GxF, PSIB-PSOE i el conseller no adscrit Llorenç Córdoba acusa el govern del Consell de Formentera de deixar caducar (sense sancions) els expedients oberts per la Policia Local.
Gent per Formentera vol augmentar el control del compliment als concessionaris i de l’excés d’ocupació del litoral. Sa Unió ho nega i defensa que tant el Consell com el Govern ja hi han realitzat diverses inspeccions aquest estiu.
En el ple de juliol, també s’ha aprovat per unanimitat, i tal com marca la llei, que sigui el Consell d’Entitats qui tingui la darrera paraula per pactar amb el Consell d’Eivissa la decisió conjunta d’eliminar la quota de vehicles per a residents d’Eivissa al Formentera.eco. L’oposició no veu clar que els eivissencs puguin saturar l’illa els caps de setmana viatjant-hi amb els seus vehicles sense limitacions.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució