Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El PP denuncia la manca de control de la subcontracte per part de l'equip de govern i Ciutadans demana la dimissió del conseller
Unanimitat al Consell de Menorca per dur a la Fiscalia de Medi Ambient les irregularitats en la gestió de residus animals de Milà. Esbrinar qui ha estat el responsable de l’abocament de restes d’animals de tipus 1 als terrenys de Milà, quan és obligatori incinerar-los, és l’objectiu tant de l’equip de govern com de l’oposició, una conclusió corroborada per la unanimitat per dur el cas a la Fiscalia de Medi Ambient. Durant el debat, el Partit Popular ha posat l’accent en la possible negligència per part del Consorci de Residus i de la manca de control per part de l’empresa concessionària que gestiona l’abocador.
Ciutadans s’ha referit al preu d’incineració excessiu com a motiu perquè els escorxadors cerquin alternatives com abocar-ho als contenidors urbans. Ayuso ha recriminat incoherència al conseller de Medi Ambient respecte a quan era regidor de l’ajuntament de Ciutadella.
El conseller de Medi Ambient ha dit que no és partidari ni d’enterrar ni d’incinerar sinó de destinar les restes animals a una planta de biogas. Juaneda ha insistit que actuarà amb contundència quan es coneguin els resultats de totes les investigacions que hi ha en curs.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou