Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Un 30% de la plantilla actual de Correus no té plaça fixa
L’objectiu és aconseguir un lloc de feina fix que aporti estabilitat. Per això, prop de 2.600 persones s’havien inscrit per optar a unes de les 82 places que oferta Correus a Balears. D’elles, s’hi deu haver presentat el 50%. Unes 1.250. Molts fa anys que ja hi treballen eventualment. Un 30% de la plantilla de Correus no té plaça fixa i els nous llocs de feina són fruit d’un acord amb el sindicats per posar-hi solució.
La prova de 100 preguntes per accedir a una de les 66 places de repartidor ha estat a les 10 h a l’edifici Jovellanos. L’examen per a les 26 places com a agent d’atenció al client a les oficines està a punt de començar. El de 90% les qüestions són sobre productes, serveis i processos de feina i l’altre 10% són psicotècniques.
En total, arreu d’Espanya hi ha avui 166.350 aspirants inscrits per a 4.005 places.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears