Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les dues nits consecutives de festa han donat feina a unes 600 persones, tot i que Oci d'Eivissa no n'espera una rendibilitat econòmica
Unes 10.000 persones han celebrat la nit de Cap d’Any a les discoteques d’Eivissa, moltes d’elles vingudes expressament. Han estat dues nits consecutives de festa grossa, la de la nit de Cap d’Any, quan van obrir Pachá i Lío, i també la nit de diumenge a dilluns, quan va aribar el torn d’Amnesia i DC10.
De fet, el matí d’aquest dilluns, ja 2 de gener, encara es podien veure els darrers clients que abandonaven els establiments d’oci nocturn. Aquesta proposta ha donat feina a unes 600 persones i, segons la patronal de l’oci, només és rendible per la bona imatge que ofereix, sense suposar un volum important de negoci.
A l’entorn d’aquesta activitat també han tingut prou feina els taxistes. En temporada baixa, molts no han treballat, però els que ho han fet no han aturat aquest cap de setmana, com han comentat alguns dels professionals del taxi que han cobert els torns nocturns.
Les festes de la nit Cap d’Any de les grans discoteques d’Eivissa han tancat sense grans incidències. Ara, el sector tornarà a hibernar fins a l’inici de la nova temporada.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys