Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Enmig de l'ERTO que afecta tota la plantilla, l'empresa ha sol·licitat el preconcurs de creditors
Unes 200 famílies de Menorca preparen la constitució d’una plataforma per demandar la xarxa de clíniques dentals Dentix, amb presència a Maó. Temen quedar-se amb els tractaments a mitges i pendents, en molts casos, de pagar.
Les notícies que arriben no són encoratjadores. I és que enmig de l’ERTO que afecta tota la plantilla, Dentix ha sol·licitat el preconcurs de creditors davant la seva incapacitat per fer front als deutes bancaris i donar el servei. L’empresa, que acumularia, segons fonts financeres, un passiu de 160 milions d’euros.
En la seva pàgina web, Dentix informa del començament de la desescalada a les seves clíniques i que anirà posant-se en contacte via SMS amb els pacients per reprendre els tractaments. El número d’atenció al client repeteix el mateix missatge, però no hi ha senyals de vida.
Des del Col·legi de Dentistes de Balears, recomanen als pacients acudir a Consum i es posen a disposició de la Conselleria.
Consum recomana seguir pagant els tractaments per no incórrer en morositat. Si algun pacient es veu obligat a anar a un altre dentista, el consell és demanar una auditoria de la boca per tenir una prova si el cas arriba als Jutjats. Dentix compta amb sis clíniques a les Illes.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari