Logo IB3N
X

Unes 200 persones es concentren a Mercadal en contra de la vacuna covid

Han pujat al Toro per defensar les llibertats individuals i protestar contra el passaport sanitari

09/01/2022

Unes 200 persones es concentren a Mercadal en contra de la vacuna covid

188

A Mercadal, unes 200 persones han participat aquest diumenge d’una marxa per la llibertat i en contra, diuen, de la coacció a vacunar-se. Durant la lectura d’un manifest han expressat el seu rebuig a la retallada de llibertats que, segons ells, els governs duen a terme a tots els ciutadans.

Els assistents han partit a les 10 del matí des de la plaça Pare Camps per pujar la muntanya del Toro amb el lema “No a la vacunació innecessària i no al certificat covid”.

La doctora d’Urgències suspesa de les seves funcions a l’hospital Mateu Orfila, Nadiya Popel, ha participat a la concentració.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella