Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Han pujat al Toro per defensar les llibertats individuals i protestar contra el passaport sanitari
A Mercadal, unes 200 persones han participat aquest diumenge d’una marxa per la llibertat i en contra, diuen, de la coacció a vacunar-se. Durant la lectura d’un manifest han expressat el seu rebuig a la retallada de llibertats que, segons ells, els governs duen a terme a tots els ciutadans.
Els assistents han partit a les 10 del matí des de la plaça Pare Camps per pujar la muntanya del Toro amb el lema “No a la vacunació innecessària i no al certificat covid”.
La doctora d’Urgències suspesa de les seves funcions a l’hospital Mateu Orfila, Nadiya Popel, ha participat a la concentració.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes