Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Estirar la taxa de supervivència dels malalts del 53% actual al 70% l'any 2030, l'objectiu
A Menorca, l’Associació Espanyola contra el Càncer ha celebrat aquest dissabte migdia concentracions a Maó i Ciutadella per fer conscienciar la població sobre l’objectiu d’estirar la taxa actual de supervivència de la malaltia, que és del 53%, fins arribar al 70% per a l’any 2030. Una malaltia que, tot i els avenços, genera cada any a Menorca 325 nous diagnòstics.
A Ciutadella, els participants s’han reunit a la plaça de la Catedral per formar un llaç humà. Una de les malaltes ha llegit un manifest a favor de la iniciativa “Tots contra el càncer“.
La delegació de Ciutadella, que inclou els municipis de Ferreries, es Migjorn i es Mercadal, ha arribat ja, per cert, a la xifra de 800 socis. Les aportacions dels socis es dediquen a la investigació, l’acompanyament dels malalts i l’organització de tallers de prevenció i conscienciació d’hàbits saludables.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo