Unes dues-centes persones s’han concentrat aquest dissabte a la plaça Constitució de Maó en resposta a la crida del Comitè Solidaritat Menorca-Palestina a manifestar-se en record de la Nakba, la catàstrofe que el poble palestí va patir el 1948, amb la creació de l’estat d’Israel. Cada 15 de maig, els palestins commemoren l’expulsió de més de 700.000 persones de les seves llars. Els manifestants han portat pancartes contra la política genocida de Netanyahu i a favor del retornament de les terres robades a Palestina.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa