Logo IB3N
X

La ‘Marxa per la Llibertat’ a Menorca convoca a 200 persones

Els participants han tallat la carretera Alaior-Maó

27/10/2019

La ‘Marxa per la Llibertat’ a Menorca convoca a 200 persones

202

200 persones han participat a Menorca en una marxa convocada contra la sentència del procés independentista. Els manifestants ha caminat des d’Alaior fins a Maó en una acció amb la qual han volgut adherir-se a les anomenades “marxes per la llibertat” que es fan a Catalunya. La protesta ha causat importants retencions de trànsit a la carretera general. Algunes persones han lamentat els talls a la carretera que han durat més de trenta minuts.

Per la democràcia, els drets civils i en contra de la sentència del procés independentista. Per aquests tres motius, devers 200 persones han participat avui dematí en una marxa reivindicativa que ha sortit des d’Alaior i que ha estat encapçalada pel lema: Si el present és lluita, el futur és nostre.

El recorregut s’ha fet per la carretera general, amb la previsió de caminar devers 12 quilòmetres, fins a Maó. Molts dels participants duien llaços grocs, banderes independentistes i cartells amb missatges de solidaritat amb els polítics presos

Els organitzadors de la marxa no descarten fer més accions de protesta en les pròximes setmanes.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT