Els cinc batles d'Eivissa, tots del PP, han signat un manifest en defensa de l'Estat de Dret
Els cinc batles populars d’Eivissa s’han sumat a la protesta convocada pel Partit Popular contra la llei de l’amnistia i contra el que han qualificat d’atacs de Pedro Sánchez a la democràcia.
Els participants han signat un manifest en defensa de l’Estat de Dret, la separació de poders i la igualtat de tots els espanyols, que han dit, està a punt de ser compromesa pel que han definit com decisions injustes i arbitràries del PSOE per garantir la seva continuïtat al Govern.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061