Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La cursa Projecte en Marxa ha recaptat prop de 4.000 euros a Manacor
Projecte Home ha recaptat uns 4.000 euros en la primera cursa Projecte en Marxa a Manacor, en la qual han participat quasi 300 persones.
Els organitzadors asseguren que ha estat tot un èxit. La cursa tenia l’objectiu de recaptar fons per a l’entitat i sensibilitzar sobre la lluita per aconseguir una societat lliure d’addiccions. També per promoure un estil de vida saludable.
Els assistents han partit a les 10.00 hores des de la seu que té Projecte Home a Manacor. Podien triar córrer 10 o 5 quilòmetres, o caminar-ne 2,8.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat