Reclamen que es posi fi a la inestabilitat laboral del personal docent, que se'n revisi l'actual decret i els baixin les ràtios
Unes 300 persones, entre familiars i docents del cicle educatiu de 0 a 3 anys, s’han concentrat aquest dissabte davant la seu de la delegació d’Educació a Maó per reafirmar la importància de l’educació infantil i reclamar una atenció més gran a aquesta etapa clau. Els manifestants han reclamat que es posi fi a l’actual situació d’inestabilitat laboral del personal docent, que continua, en bona part, externalitzat; que se’n revisi l’actual decret que, diuen, està desfasat; i que es baixin les ràtios a l’aula. La trobada ha tingut un to festiu i educatiu, amb grallers, gegants i música.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda