Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Els han fet els tests perquè haurien estat en contacte amb un dels tres afectats pel brot, que treballa en els dos cementiris municipals
Proves PCR./ EFE/Enric Fontcuberta
220Unes 40 persones, entre policies locals i treballadors municipals, han donat negatiu a les proves PCR de la Covid-19, després de ser testats arran del segon brot de coronavirus a Menorca que ha afectat una família de Ciutadella.
Els han realitzat els tests perquè haurien estat en contacte amb un dels tres afectats pel brot, que treballa en els dos cementiris de Ciutadella, els quals estan sent desinfectats i romandran tancats fins al dilluns. Es tracta de companys del treballador, així com membres de la Policia Local.
Mentre romanguin tancats els cementiris, les incineracions es faran a Maó i els funerals es podran continuar celebrant a Ciutadella, sempre que es garanteixi la seguretat sanitària.
El treballador municipal es troba hospitalitzat a planta del Mateu Orfila de Maó després de donar positiu per coronavirus. Es desconeix com s’ha pogut infectar.
La dona i el seu fill són els altres dos afectats en el brot i es troben en seguiment per les Unitats Volants d’Atenció al Coronavirus (UVAC).
Menorca registrava ahir divendres 6 contagiats en seguiment. Des que es va iniciar la pandèmia, han estat atès 121 positius per la COVID-19.
Ciutadella tanca els dos cementeris municipals fins a nou avís pel nou brot de Covid
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles