Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La climatització, la creació d'espais d'ombra i el centre de dia en són les principals demandes
L’associació de veïns Agrupació d’Urbanitzacions de Llucmajor demanen a l’Ajuntament millores en les instal·lacions dels espais dedicats a les persones de la tercera edat de Badia Gran.
Devers 50 persones grans shan concentrat davant del club de la tercera edat de Badies de l’Ajuntament de Llucmajor. Denuncien que després de 8 anys demanant que s’arreglin els 5 aparells d’aire condicionat, la solució del consistori, de posar-ne dos de nous, ha estat insuficient. Asseguren que continuen patint moltíssima calor i durant l’època estival no poden fer les activitats programades.
L’Ajuntament ha instal·lat dos aparells d’aire condicionat. Unes mesures, segons indiquen els usuaris del centre, insuficients, ja que només n’han instal·lat un a cada planta i no basta per aconseguir una temperatura estable. A més, només 10 dies després, un dels aparells ja no funciona.
També sol·liciten un trespol de formigó i la creació de zones d’ombra en una zona exterior, on duen a terme celebracions i activitats com ball en línia, i l’obertura del centre de dia en l’espai que tenen habilitat des de fa més de 8 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals